Είναι γνωστό ότι σε μερικά τμήματα της γερμανικής Autobahn δεν υπάρχει όριο ταχύτητας. Πολλοί τα σκέφτονται ως τον παράδεισο του οδηγού, ωστόσο δεν είναι τίποτα περισσότερο από ατελείωτες ευθείες που καμία φορά, μπορεί να κρύβουν και κινδύνους, όπως συνέβη σε αυτή την περίπτωση. Ο οδηγός της BMW M4 αποφάσισε να εξαντλήσει τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα του αυτοκινήτου του με τα δύο τούρμπο και τη μεγάλη ισχύ. Είχε «κατεβάσει» περίπου 280 χλμ./ώρα στο κοντέρ και θα ανέβαινε κι άλλο, όμως ένα Mazda3 αποφάσισε να μπει στη λωρίδα του.

Προφανώς ο οδηγός του Mazda δεν έδωσε την απαιτούμενη βάση για να μπει στην αριστερή λωρίδα. Εννοείται ότι και εκείνος της BMW έτρεχε υπερβολικά, ειδικά σε ώρα που η κίνηση στο δρόμο ήταν αρκετή, όμως όταν οδηγείς ένα Mazda 3 και βρίσκεσαι στην Autobahn δεν ανάβεις απλώς το φλας και μπαίνεις στην αριστερή. Γνωρίζεις ότι κάποιος μπορεί να κατεβαίνει με 200, 300 ή όσα χλμ./ώρα θέλει αφού δεν υπάρχει όριο ταχύτητας!

Οπότε, θα πρέπει να τσεκάρεις 2η, 3η και 4η φορά για να μπεις στη λωρίδα αυτή. Όπως βλέπουμε στο Head-Up Display της M4, ο οδηγός της από τα 280 χλμ./ώρα έπεσε στα 140 χλμ./ώρα οπότε το Mazda κινούταν περίπου με αυτή την ταχύτητα. Το φταίξιμο πάει και στους δύο πάντως γιατί με 280 χλμ./ώρα καλύπτεις περίπου 80 μέτρα το δευτερόλεπτο, οπότε αν το Mazda τσέκαρε λίγα δευτερόλεπτα πριν, η M4 απείχε σημαντικά από το οπτικό πεδίο του. Ευτυχώς σύγκρουση δεν υπήρξε. Ο άνθρωπος που βρισκόταν πίσω από το τιμόνι της M4 πάντως, σίγουρα… λέρωσε το εσώρουχό του. Τα τεράστια φρένα του M Division της BMW έσωσαν την κατάσταση…

Share: